lørdag 5. mai 2012

En stri tørn


Denne uka har gått i ett.....
Ikke minst har det gått mye tid til å stelle denne lille pusen her.
Ho har vært skikkelig tufs, og jeg har vært veldig redd for henne.
Onsdag kjørte jeg henne til dyrlegen etter at ho kanten mens ho gikk over stuegulvet.
Over 40 i feber hadde denne lille kroppen da.
En eller annen betennelse har ho fått, så nå er det pencelinkur og smertestillende.
Heldigvis er ho på bedringens vei, ho spiser litt og steller pelsen sin selv igjen.
I natt skal jeg sove skikkelig uten å våke over henne, det skal bli godt.



Denne teia har jeg hatt en stund, men brukt den svært lite.
Synes den strakk seg sånn da jeg puttet ting oppi.
En venninne har nå sydd for i den, og nå skal den brukes masse!
Nytt håndarbeidsnett, bedre enn en plastpose ;)

Sola skinner her sør, så i dag går turen ut på hytta.
Plenen hjemme må bare klippes først.
Ha en super lørdag uansett hvor du måtte befinne deg :o)

Klem


4 kommentarer:

  1. Hei høpp1

    takk for fine ord fra deg:)

    Så fint nett:)Her brukes også nett i stede for
    plastposer!!

    Håper pus kommer seg fort,god bedring!!

    Nyt helgen med dine!

    Klem

    Linda:)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at du passer så godt på vakre pusen din!
    ikkje noe kjekt når de er pjusk.

    Nydelige strikkerier øverst:-)

    Flott handlenett.

    Klem fra Mira som straks skal ut i sola.

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to :)
    Pus er heldigvis mye bedre, hjalp godt med pencelin, selv om den smakte pyton ;)
    Deilig sol i sør i dag, men alt for mye vind....
    Fortsatt fin søndag!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nyyyydelig pus :O) Og tusen takk for oppløftende kommentar inne på min blogg. Og nesten navne søstre i blogg navn :O)

    SvarSlett