fredag 13. april 2012

Lesekroken min


La meg få presentere yndlingskroken min.
I denne kroken skal jeg tilbringe mye tid i helgen :)
Her koser jeg meg med litt rødt i glasset, levende lys og en god bok.
Dette er i "biblioteket" mitt, hvor jeg også har mange bokhyller fulle av bøker.
Og her tilbringes mye tid!
Synes det er godt å trekke meg bort fra stua og tv lydene når jeg skal lese.
Kjøpte meg et nytt skilt her om dagen, synes det kunne passe i kroken her.


Håper på litt sol i helgen, har lyst til å være ute i hagen å tusle litt.
Blir det dårlig vær har jeg alltids litt hemmeligheter å strikke på :)

Nyt helgen!

Klem

3 kommentarer:

  1. Takk for kommentar fra deg, så jeg kunne finne deg!
    Du har en koselig lesekrok. Jeg ser også at du strikker mye fint. Din venninne ble sikkert veldig glad fordi du ville strikke henne dette sjalet!
    Klem fra Nord-Troms!

    SvarSlett
  2. Hei! Du er hjertelig velkommen til Bloggedamer40+. Ta gjerne med deg "knappen" og link til siden. Jeg håper du vil følge med min private blogg også...jeg prøvde å legge meg til her, men det oppsto en feil på Blogger..men jeg kommer tilbake.
    Bloggen din ligger nå øverst på venstre side..
    klem, M

    SvarSlett
  3. Hei høpp!

    Så koselig lese krok..Hørtes ut som du har planer om en perfekt helg i denne kroken.Takk for fine ord fra deg i dag:)

    Nyt helgen i kroken:)

    Klem Linda;:)

    SvarSlett