lørdag 24. mars 2012

Har man sagt A, får man si B....


Startet dagen med en stille stund på benken her.
Med utsikt over verdens vakreste by!
Satt her for å samle krefter og mot til å begynne på joggeturen.
Liker IKKE å jogge!

Men som den tufsen jeg er, klarer jeg jo ikke å si nei til en utfordring.
Men denne gangen er jeg på dypt vann.
Og da mener jeg virkelig dypt vann!
Denne tufsen har sagt JA til å løpe holmenkollstafetten.....
Herre min hatt, hvor dum går det an å bli?
Har angret noe heftig siden jeg sa ja, men trekke meg?
Ikke denne jenta nei!
I går fikk vi utdelt etappene, og der sto det også forventet løpetid på min etappe.
Så nå er målet mitt å løpe i strekk like mange minutter som etappens forventede løpetid er.
Har løpt i dag......
Og jeg må nok løpe i mange dager til!
Eier ikke kondis.

Ja, ja, trøstet meg selv med en bit sjokolade og en kaffe i sola da jeg var ferdig :)
I ettermiddag blir båten sjøsatt og vi setter nesa mot hytta.
Gleder meg veldig til saltvannslukt og svaberg!


Stikker ut i sola igjen jeg, må brune nesetippen litt :)
Ha en strålende lørdag alle sammen!

Klem, Lithe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar