mandag 31. oktober 2016

I did it again!




Det var det der med prioriteringer da....
Jeg har iallfall ikke prioritert bloggen de siste 14 dagene!
Derimot har jeg prioritert strikk og trening :)

Som dere kanskje husker hadde jeg en kne operasjon i vår.
Det har jo ikke gått akkurat etter planen,
men nå ser jeg lys i enden av tunnelen :)
Fikk endelig time hos fysioterapi, og etter bare tre ganger hos henne er jeg betydelig bedre!
Så nå har jeg endelig hoppet på fjellknattene igjen,
gått i trapper uten smerter og trent yoga uten at kneet låser seg.


Men strikkepinnene de klirrer vet dere, hele tiden ;)
Slanker garnlageret litt innimellom,
to nøster med cloud ble til disse luene.
Mønsteret heter Astrid og kommer fra dropsdesign.


Nevøen min padler hele året og han ønsket seg votter med hull i håndflaten, slik at han kunne få godt tak på padleårene.
Jeg tenkte jeg kunne prøve å strikke slike til han.
Tok utgangspunkt i marius vottene, og laget hull i håndflaten.
Nå gjenstår det å se om de svarer til forventningene.

Pannebåndet i Nancy mønster er til niese mi, 
måtte jo strikke slik at det passet til kofta hennes.
Lua har jeg strikket mange av, mønsteret heter Bliss og er og så fra dropsdesign.
Det andre pannebåndet er fra klompelompe,
det havner nok i gaveboksen :)


Men det er denne kofta som har opptatt mesteparten av strikketiden min.
Synes jo det er så gøy å strikke den, men jeg kvier alltid til monteringa.
Denne gangen gikk det overraskende greit!
Kanskje jeg gruer meg litt mindre neste gang :)


Håper dere har det fint alle sammen!
Skal ta en titt innom dere i løpet av et par dager :)





4 kommentarer:

  1. Nydelig kofte - og annen småstrikk.
    Og du - så smarte votter.

    SvarSlett
  2. Så mye skjønnhet du har strikket. Deilig Nancykofte med pannebåndet. Og luene så herlig :-))) Votter veldig god ide.
    Alt det beste for kneet videre, jeg hadde en gang også og
    alt i orden nå :-))) God uke fortsatt. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  3. Godt kneet ditt er bedre! Flott Nancy-kofte! Synes du har strikka mye i det siste! Tror det blir mye strikking framover for mange av oss. Lange, mørke kvelder......

    Ønsker deg fine novemberdager!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott kofte, og så mange fine småplagg du har strikka :)

    SvarSlett