søndag 25. oktober 2015

Innholdsrik uke





For ei uke!
Så hektisk - men så mye gildt :)
For første gang i historien har jeg vært på strikkekafe!
Veldig hyggelig - skal gjentas.
Jeg har vært på sykebesøk hos svigerfar og flyttet for studenten.
Bakt hvetestenger til den store gullmedaljen
(takk til Sylvia for gode baketips!)
Toppen uka med bryllup til min bror <3
Samt en tur på hytta og besøk av selveste Simon :)

Så nå er det bare å ta sats til neste uke!
Den blir forhåpentligvis mye roligere :)


To fornøyde søstre pyntet til fest.
Jeg har Rogalandsbunad og min søster har Telemarksbunad.

Håper dere får en flott uke - med mye gøy å se frem til!
Det har jeg :)





5 kommentarer:

  1. Kjære Lisbeth
    Gratulerer til din bror.
    Og så flotte dere to søstre er, i hver deres bunad.
    Så morro at du har bakt, og husket på mine baketips underveis.
    Jeg baker mye mindre enn jeg ønsker, og det må jeg gjøre noe med snart. Det er jo Yoga for meg, det. Å bake.
    Nå skal jeg strax til tannlegen. Fikk en akuttime, for nå orket jeg ikke gå slik lenger. Godt jeg har en venninne som jobber på tannlegekontoret. Hun fikser alltid opp for meg :) Jeg har heldigvis ikke tannlegeskrekk, og går vel dit skjeldent, pga prisen, he he......
    Ha en fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var litt av en uke ja, blir i alle fall ikke kjedelig med slike uker :)
    Fine dere var i bunader :)
    Ha en fin uke, kanskje ikke så hektisk som forrige.

    SvarSlett
  3. WOW - nydelige bunader - og flotte damer.

    SvarSlett
  4. Det var mye på bare en uke, ja! Men det hjelper på at det er mye kos innimellom alt. Man blir ikke så sliten da. Eller, det er i hvert fall min erfaring :)

    SvarSlett
  5. Det hender man må bruke døgnet på begge sider, men dette har da vært ei fin uke. Tenk å få bli med og feire bryllup! Så fine dere er i bunadene deres!

    Fortsatt god tirsdagskveld fra Ingunn

    SvarSlett