mandag 10. august 2015

Fravær





6 ukers fravær fra bloggen.
Det er lenge det!
Men sånn blir det når man ikke har data tilgjennelig.
Jeg har hatt en fantastisk flott sommer,
har opplevd såååå mye flott.
Blant annet en flott Sting konsert på Odderøya i Kristiansand:)

Vi har vært på Preikestolen - igjen,
og vi har vært på Lindesnes og i Mandal.
Ble litt bitt av det å gå på tur,
så vi var en tur på Gaustatoppen også ;)

Jeg har strikket masse, lest en hel del,
og ikke minst kosa meg med lille Simon <3

I stedet for å lage et kjempelang innlegg,
legger jeg ut et bilderas.
De forteller hvordan vi har hatt det disse ukene :)




Ferien er straks over, og jeg er tilbake!
Gleder meg til å ta en runde for å besøke dere også :)
Ønsker dere en herlig uke :D





6 kommentarer:

  1. Kjære Lisbeth
    Velkommen tilbake fra ferie. Etter bildene dine å se, har du hatt en topp sommer, selv om været ikke ble som alle hadde håpet. Men hva gjør man når man bor i Norden? Man bare kler seg etter været, og nyter det å være til.
    Det ser ut til at det går bra med lillegutt, og du har strikket flere søte babyklær i sommer.
    Jeg var tilogmed i DIN by for etpar uker siden ( i øsende regnvær) da tenkte jeg på deg.
    Bra at nettet ditt fungerer igjen. Så sees vi.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint at sommeren din har vært bra! Ser jo den lille hjerteknuseren. Regner med det er stas. Fine fjellturer har du også fått gått. Det nytter ikke å følge opp alle steder til enhver tid, og at bloggen får vike er bare rett og rimelig. Leste i Dagbladet på lørdag at vi er "flinkere" til å dokumentere enn å oppleve. Det er viktig å være til stede i livet både for seg selv og dem rundt seg. Lite blogging med meg i sommer også. Jeg passer Martinus fram til barnehagestart. Kjekt å bli skikkelig kjent med barnebarna.

    Lykke til på arbeid igjen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Bildene dine gir uttrykk for noen innholdsrike uker ja:) Så fint at du har hatt en fin sommer :D

    SvarSlett
  4. Kjekt du har kost deg og velkommen tilbake her hahaha.

    SvarSlett
  5. Bloggpause er viktig... skje særlig når slike vakre hendelser rundt deg :-)))
    Takk for herlige bilder. Så veldig fint at du hadde deilig sommeren -
    kos deg fortsatt... Takk for søte barnebarn bilder :-)))
    Sommerklem fra Viola

    SvarSlett
  6. Ser at du har hatt en fantastisk sommer! Herlige bilder!

    SvarSlett