søndag 14. desember 2014

25 år



 
10 dager til jul,
men ingen snø i sikte.
Frost har vi hatt noen netter, og det synes jeg er herlig.
Blir så friskt ute i kulden :)
 
 
Husker dere alt garnet jeg fikk for en tid siden?
Jeg har testet det ut,
og det funket ikke helt som jeg hadde tenkt meg.
Disse tøflene er tova tre, fire ganger, men de blir ikke bedre.
Garnet er ganske stivt, og jeg tror nok det vil klø en del.
Dumt! Får prøve det ut på noe annet, gulvteppe kanskje?
 
 
Ble ferdig med et par sokker i dag,
de er allerede pakket inn.
Straks ferdig med alle julegavene, og det er en god følelse :)
 
I dag har vi hatt mine søsken og ektefeller på besøk,
og en og annen tanteunge har også vært her.
For 25 år på rad har vi hatt gløgg og pepperkaker og julegave utdeling.
En koselig tradisjon :)
Det er i slike stunder man kjenner hvor heldig man er <3
Håper du også har hatt en flott 3. søndag i advent!
 
 

5 kommentarer:

  1. Jo, da. Dagen har vært fin, innspurt på juleposten, innpakking av noen få gaver som stod igjen, og i kveld kom tomtebrygget på flasker. Synd du ikke ble fornøyd med tovinga av tøflene. Sokkene er i alle fall perfekte. Jeg har 4 par ferdig innpakka.

    Fortsatt fin førjul fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Kjære Lisbeth
    Takk for besøket i butikken. Så koselig å se deg igjen, og begge døtrene dine også. Og grattis til deg som skal bli mormor. Det blir spennende.
    Jeg har hatt frihelg denne helgen, og tilogmed vært på julebord.
    Nå settes det siste gearet inn før jul. Her er det bare å stå på. Og så en velfortjent ferieuke etterpå.
    Klem

    SvarSlett
  3. Oh ja vi har hatt så hyggelig :-))) Vi har adventstradisjon også, jeg baker stor kake - adventskake - og vi feire med familien annen adventshelg. Naturlig jeg baker småkake mange dertil :-) herlig med lys og sange. Kos deg. Pinner i gang :-))

    Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Dumt du ikke ble helt fornøyd med tøflene da, men sokkene så deilige ut :)
    Koselig å ha slike tradisjoner med familien.
    Nå er jeg ferdig med alt som skal bakes, godt med alt som er gjort.

    SvarSlett
  5. Her er det heller ikkesnø, men jeg åper det kommer noe til jul... Flotte sokker du har strikket! Dumt med tøflene da, for de ser o kjempefine ut. Kanskje noen liker de litt grove? Jeg syns det er herlig år de er litt grove, men det fins vel grenser for hva man putter bare føtter i;) Herregud så mange feil jeg har skrevet :D håper du klarer å tyde det, sitter med ipaden skjønner du..

    Ha en fin uke videre!

    SvarSlett