tirsdag 8. juli 2014

Hagestua mi



 
I dag er det vått her på Sørlandet.
Det skal vist klarne opp ute på ettermiddagen,
mens jeg venter på det kan jeg vise dere hagestua mi :)
Er utrolig fornøyd med den!
 
 
 
 
Mangler enda noen detaljer før jeg er fornøyd,
men de kommer etter hvert :)
 
 
Her koser jeg meg hver eneste dag
- uansett vær.
Trives så godt her ute at jeg glemmer alt annet.
Var ikke før i formiddag jeg skjønte at genseren jeg hadde begynt å strikke var MINST to nummer for stor...... ;)
Jaja, nå er den rukket opp igjen.
 
 
Sjalet jeg strikket på er nå ferdig.
Strikket i kitten mohair, og er akkurat passe mykt og deilig.
Jeg tømmer reste garnet mitt,
bare så synd det fylles så fort opp igjen.
 
I ettermiddag blir det en tur på hytta.
Småting som må gjøres før Barnevernspedagogen og kjæresten skal være der resten av uke. Og så er det min tur til å ha hytteferie :)
 
Hva bringer din dag?
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Så kjempekoselig hagestue!! Mange flotte og kreative detaljer...
    Kom nettopp hjem etter en shoppingsrunde på gjenbruken og gartneri - så når
    det slutter å regne skal jeg ut å male en kommode og plante litt:))
    Kos deg på hytta!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  2. Lekker hagestue! Skjønner godt du koser deg der. Likte det sjalet også. Er så svak for rosa.
    Jeg har tilbrakt dagen på Uvdalsstugu, snakket med veifarende og strikka. Nå baker jeg brød og er klar for forballkamp etterhvert.

    Litt regn her også i dag. men nå ser det lysere ut.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Hei Lisbeth
    Så fin utestua di har blitt. Kjempekoselig er det der også. Der hadde nok jeg også kost meg hver dag.
    Akurat nå sitter vi ute i heten. Både mennesker og dyr er gåene i denne varmen. Vi har aircondision på jobben, så jeg merket ikke varmen før jeg gikk ut for dagen, phu.....
    Da tar vi en kaffe i høst. Bare send meg en Mail, så avtaler vi, vet du.
    God tur til hytta, og fortsatt god ferie.

    SvarSlett
  4. Veldig koselig hagestue du har ;-) Skjønner godt at du glemmer tiden der ;-)

    Vakkert sjal du har strikket. Utrolig nydelig farge ;-)

    Ønsker deg en riktig god kveld!

    SvarSlett
  5. Så flott hagestue du har:-) Skulle gjerne hatt en slik, så får man sittet ute uansett vær:-) God hyttetur! Klem Marianne

    SvarSlett