fredag 13. juni 2014

Retrojakke



 
Da var min versjon av retrojakka ferdig :)
Har brukt oppskriften som står i boka "strikk med raske pinner".
Og den var rask og strikke, gildt var det og :D
 
 
I morgen er det personaltur - igjen,
og det er meldt litt kjølig på kvelden.
Da passer det perfekt å putte denne med i sekken :)
 
 
I skuffen med garn fant jeg et nøste med solberg 12/4.
Kan ikke huske hva det var tiltenkt en gang....
Nå blir det et teppe, eller muligens to.
Langtidsprosjekt - strikker bare på det i pausa på jobb.
 
Jeg er i sommermodus!
Har lange gode kvelder, mye ute og lite blogging.
Men tar turen innom med jevne anledninger ;)
Lørdagen skal tilbringes i Kragerø
- og jeg gleder meg!
Håper du har noe å glede deg til!
 
 

6 kommentarer:

  1. Så stilig jakke! Skikkelig fin til deg! Juni er en fin måned, lyst nesten hele døgnet til og med her sørpå.

    Kos deg i Kragerø!

    God helg fra Ingunn
    Ps. og akkurat nå gleder jeg meg til å sove!

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke, passet perfekt. Teppe ser nydelig ut.
    Kos deg i Kragerø :) :)
    God helg til deg.

    SvarSlett
  3. Flott jakke du har strikket deg, veldig kledelig! Nydelig mønster på teppet du holder på med!
    Fortsatt god helg! :-)

    SvarSlett
  4. Lekker jakke! Den blir nok god å ha på kalde kvelder ja:) Teppet blir veldig fint:)

    SvarSlett
  5. Fin retrojakke du har strikket. Likt godt mønsteret på teppe, det kjem til å bli lekkert. Eg og er mykje ut så det blir lite blogging. Men må innom bloggen av og til.Forsatt goé helg.

    SvarSlett
  6. Jeg hadde stor fine glad også - med datter og barna og to hyggelige festen i byen og landsbyen... så herlig. Og så jeg hadde sett dine fine retrojakke akkurat. Fantastisk og riktig fin for sommeren, deilig er fargene og passer deg perfekt. Tusen takk for fine bilder. Klem fra meg.

    SvarSlett