fredag 14. mars 2014

Endelig fredag




 
Dette bladet dumpet ned i postkassa mi i går :)
Jeg har vært en av tre heldige vinnere hos Cathrines Kreative Hjørne !
I kveld skal jeg nyte en stille stund -
bla i Familiens beste, og finne ut av om det er noe som må settes på "to do" lista.
Gleder meg!
 
Denne uka har gått opp i røyk.....
Har hatt masse å gjøre, tiden har ikke helt strukket til.
Flere håndarbeidsprosjekter på gang,
de fleste snaaart ferdige.
Håper å vise noe i løpet av helgen.
 
I kveld har jeg huset for meg selv,
og det skal nytes :)
Nå skal jeg ta en tur innom dere, for det har jeg nesten ikke rukket denne uka.
Til kvelds blir det scampi og litt vin :)
Ha en fin fredagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. God kveld i stua, Lisbeth.
    Jeg er også alene. Varmet litt spaghetti da jeg kom hjem fra jobb, og nå pleier jeg bihulebetennelsen min. Ikke særlig smart å gå på jobb, men jeg står på, vet du.
    Et lite glass vin etterpå skal bli godt. Tror det blir strikking og tv på meg i kveld. Kos deg du også.
    God helg, Klem

    SvarSlett
  2. Familien bruker å ha mange fine oppskrifter. Kos deg med gevinsten, håper du finner inspirasjon til nye strikkeprosjekter!
    Ha ei fin helg! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulere, kjempegøy å vinne :) ønsker deg en riktig fin lørdagskveld fra Levangsheia.

    SvarSlett
  4. Gratulere med fin Familie. Jeg er med et glass rødvin nå... så hyggelig.
    Ha en fin kveld og deilig søndag. Klem fra Viola

    SvarSlett