tirsdag 17. september 2013

Og der var høsten igang!



 
To gode bøker har blitt lest disse første høstdagene.
"Din godhet" er en av dem :)
Linda Olson rører oss med sine enkle skildringer av skadeskutte mennesker.
Hun er utrolig god til å få leserne hektet.
 
 
Det sies at Harlan Coben aldri tidligere har skrevet så bra, og at karakterene hans denne gangen er så levende beskrevet at de nesten reiser seg fra boksidene.
Jeg leste ut boka på et blunk,
men så er jeg glad i spennende krimbøker også da ;)
 
 
 
Har fått ganske god fart på strikkepinnene også,
men skal si det tar tid å strikke disse to.
Den koksgrå er nå blitt ca 20 cm lengere enn på bildet her.
Mottakeren kommer hit om 2 uker,
målet er å være ferdig.
Vi får se om jeg rekker det :)
 
Yoga kurset har gått over all forventning!
Over 40 påmeldte, og det er bra i en liten by.
Og med store flotte lokaler er det ikke trangt om plassen engang :)
 
Regnet høljer ned over det "Blide Sørland" i dag.
I kveld blir det innekos!
Og det med god samvittighet også;)
Uansett hva du skal i kveld - ta vare på deg selv
og sett pris på de små tingene i livet <3
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Ser fine ut de bøkene,har ikke lest en bok på lange tider jeg,kanskje på tide. :) Koselig å krummelure seg opp i sofakroken med strikketøyet eller hekleriet og med masse tente lys,høsten er tid for kos.:)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Ja nå er høsten kommet her i sør:))
    Litt koselig også spesiellt når man kan krype godt opp
    i go`stolen med ei bok eller strikketøy:))
    Her blir det lite tid til den slags, men kose meg det er jeg god på:)))
    Ha en nydelig dag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  3. Alltid fint med boktips ;-)

    Her har vi hatt noen skikkelig regnfulle høstdager nå, men i dag har solen tittet frem igjen ;-) Herlig!

    Høres spennende ut med yogakurs. Det har jeg aldri prøvd. Kan det anbefales?

    Ha en super kveld! Kos deg!

    SvarSlett