søndag 25. august 2013

Sørlands sensommer



 
Enda en deilig helg på hytta :)
Sol, vindstille, varmt vann og gode venner.
Kan man ønske mer da?
 
 
Reker med tilbehør ble spist mens sola fremdeles sto høyt på himmelen.
Smakte fortreffelig.
Har aldri spist avocado til reker før, men det smakte godt!
Frister til gjentakelse.
 
 
En vakker solnedgang hører til slik en flott dag.
Og kvelden gikk over i natt,
og jeg ble stående på pynten å nyte den.
 
 
Vi trakk inn foran peisen før midnatt,
og vi hørte på nattønsket på radioen.
Ingen hadde sendt inn hilsen til oss denne gangen ;)
 
 
 
Har sittet på verandaen og strikket i sola i dag.
Egentlig på sommerprosjektet mitt,
men det har vist blitt høstprosjekt.....
Det fristet ikke å strikke med ull i sommer, så det har bare blitt liggende.
 
 
Det blir vist lenge til jeg blir ferdig med dette,
den skal bli over meteren lang...
Og her er den 12 cm!
 
Håper dere har hatt en super helg!
Stikker innom dere senere i kveld.
Frisøren min har lovet meg klipp og striper som betaling for litt strikking.
Og hun er på vei hit nå :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det må være et skjerf du strikker på.....eller kanskje en pute, 50 ganger 50 cm....?
    Så kjekt å bytte slik dere gjør, sånt driver jeg også med. Noen ting er. Vanskelig å veie i penger.
    Så herlig helg dere har hatt på hytta. Deilig mat og nydelig solnedgang. Så flott at vi kan nyte sommerkvelder enda.

    SvarSlett
  2. Så fin solnedgang og kos på hytta. Jeg har hatt en flott helg på Levang :)Blir spennende å se hva du strikker.

    SvarSlett
  3. Nydelig stemning fra hytta, ser ut som dere har kosa dere stort!
    Strikkeprosjektet ditt ser veldig fint ut og jeg venter spent på fortsettelsen!
    Ha ei fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett
  4. Herlige hyttedager dere hadde. Fantastisk. Litt ferie.
    Jeg gleder meg å se din strikketøy... jeg kommer ikke heller forut med strikke - så deilig været. Naturen lokker.
    Ha en fine uke. Klem fra Viola.

    SvarSlett