mandag 9. april 2012

Hverdag i morgen :)

Nok en avslappende påske er over. Skal si tiden går fort når man koser seg!
Jeg har koblet av med mye lesing, turgåing, hyttebesøk og strikking.


Har lest boken "Det du ikke ser" av Katherine Webb. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg synes om den enda. Likte den forrige boken hennes"Arven" bedre.
Leste også den siste boka til Camilla Lackberg "englemakersken", den var veldig spennende, fin påskekrim :)
I natt fikk jeg lest ungdomsboken til May Grethe Lerum, "Solstorm". Og jeg hadde jo ikke tenkt  å lese den ferdig, men den var faktisk for spennende til å legge fra seg!
En produktiv lesepåske med andre ord :)


Fikk en pose med mohair garn av en eldre venninne på 84 år tidlig i fjor høst.
Lurte lenge på hva jeg skulle strikke, men valgte å strikke et sjal til henne.
Hun fikk det nå i påska, og hun ble veldig fornøyd med at jeg hadde strikket noe til henne :)



Holder på med en hentedress til et nytt lite vidunder, som skal se dagens lys i juni.
Strikker den på bestilling.
Nå har jeg heldigvis bare en arm igjen, før alt skal settes på en pinne, og raglandfellingen kan begynne.





I morra er det tilbake til jobb igjen, og det blir nok ikke dumt :)
Planleggingsdag i morra, skal på kurs.
Yoga igjen i morra kveld, og det skal bli godt!

Ønsker alle sammen er herlig uke :)

Klem, Lithe




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar