lørdag 21. januar 2012

Ruskevær

Starter helgen med koselig middagsbesøk av gode kollegaer i går. Jeg hadde laget en deilig krydret orientalsk gryte, servert med ris og nybakt foccia brød. Til dessert hadde vi sjokolademousse. Koset oss med god vin og masse latter til langt ut i de små timer. Fikk virkelig trimmet magemusklene!! Denne fine, fargerike buketten med tulipaner var gave til vertinnen :) Det er herlig med slike kvelder!


I dag er det et skikkelig ruskevær her på sørlandet. Masse vind, snø, regn og sludd om hverandre. Egentlig en perfekt innedag! Fyr i ovnen, kaffe i koppen og skiskyting som bakgrunnsstøy. Slapper av med litt håndarbeid, og en runde her i blogglandia.

 Endelig fått festet tråder på noen ferdige produkter, sanndelig på tide, lagt i kurven her lenge nå synes jeg. Nesten litt flaut å si det, men det skal være julegaver. Litt tidlig ute i år, tenkte jeg skulle lage mange, så da var det bare å gå igang :)



Foreløpig er det blitt ett par sokker og to slike halser.

Nå blir det sen lunsj her, rester fra i går :)
Ha en fin lørdag i ruskeværet!!

Lithe

1 kommentar:

  1. Nydelige tulipaner!
    Frisker sååå opp nå syns jeg - kjøpte meg en bukett igår jeg også, de er vakre!

    Ønsker deg en fin Søndag -
    Klem Jatte!

    SvarSlett